joi, 17 martie 2011

Marea

Luntre m-am făcut pe apa
Unduind în valuri vii..
Marea-ncepe a șopti
Imnul sacru-al inimii:
Nouă glasuri din adâncuri
Ascultate-n galaxii. 


Stelele aprinse-n harta
Intră-n mare și se scaldă


Intre porțile Atlantei
Unde blânde se deșartă.
Bolta cerului deschisă
Ingerii trimiși și-arată:
Razele vindecătoare-
Egregori din noul Soare


Timpul s-a predat acum.
Un copil l-a demascat,
Tatălui i l-a cedat.
Urme șterse pe nisip,
Râsul unui prunc voinic
Oprit ca să asculte marea
Revărsând din nou chemarea.


Scoicile deschise-n cale
Perle scoase din cristale
Raclele nemuritoare
Entitățile își poartă.


Binecuvântat e Cerul
Unde carele-s purtate
Catre tinte mai inalte.
Usa este-acum deschisa.
Raspunsuri s-au facut comorile
In marea ce le-a oglindit, ca
Eternitatea să le reaștearnă.


Acum ca tainele-am aflat,
Spre alte tărâmuri să-nnotăm.
Adio timpule-ngustat!


Si-n marea vietii m-am trezit
Adusa-n valuri și lumini,


Foc pe mal eu m-am aprins.
Intre vis si realitate...
Este doar un mare vid.
!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu