miercuri, 23 februarie 2011

ZIN-URU

Tacerea din liniste e ca roua de pe frunze.
Sfinteste dimineata iarba si viata.
Sa eliberam fiinta
Trezind constiinta.
Sunt o gama-n Fa major si plutesc pe ROGVAIV,
Ma agat in zbor de-un nor,
Sunt un spirit calator.
Caci esenta 'ntreaga-mi este
Vesnicie in poveste.
Sunt o flacara vie, ard, purific cu-armonie
 ...si traduc o poezie,ce-o culeg din galaxie.
Ingerii imi sunt aproape,
de cu ziua pana-n noapte.
Ei vegheaza,lumineaza,
Si imi tin inima treaza.
Caci in inima e poarta,
Focul ce in templu arde.
Focul stinge orice minus si transfigureaza-n plus,
Este crucea-n cercul sacru,si cu ochiul veghetor,
El priveste fix in spirit,e atoate vazator.
Stiutor este in suflet,
Adevar templul rasuna,
Cand se umpla cu iubire 
Si resimte nemurire.
Ochiul inimii observa,el clipeste, se deschide
Si patrunde-n frunte, creste,stie tot si straluceste.
Sunt aici ca sa invat,ca sa iubesc si ca sa ajut,
Universul il ascult.
Sunt aici..dar intre timp,
Carul mare il imping.
Strang in el comori si flori,
Prin acordul ingerilor.
Maica Domnului pazeste,
Iarta tot si ne iubeste.
Fratii mei pleiadeieni,
atlantidieni,esenieni, lemurieni
 Ma-nsotesc mereu cu Thoth.
Pe cararea mea de leu,
Dintr-o lume ca din jungla,
Ei tot raul il alunga
Si cu raza lor cea sfanta,
Binele sa-l copleseasca,
Inima sa-i infloreasca.
O 9 stare-n limpezire
In gradina romaneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu