miercuri, 23 februarie 2011

EU SUNT.

Eu sunt tot ceea ce eu sunt. Eu sunt ploaie. Eu sunt mare. Eu sunt adancime in profunzime. Eu sunt izvorul ce strabate munti. Eu sunt flacara ce-aprinde sfinti. Eu sunt focul eternitatii ce arde-n infinit sfintind si incalzind. Eu sunt pamant. Am radacini adanci si seva mea creste,hraneste,adaposteste. Eu sunt vant. Eu sunt adiere si in drumul meu port dor ancestral. Port ecouri si glasuri. Pe calea mea inlatur praful si fac frunzele uscate ce ingreuneaza coroana,sa pice si sa renasca. Eu sunt in respiratia ta si ma expiri uitat fiind mai mereu de tine. Eu sunt puls. Eu sunt lacrimi,eu sunt nemuritor si vesnic calator. Eu sunt rasul de copil si zborul amintit de porumbei. Eu exist de-a pururi si ma stii de vrei. Eu sunt viata,eu sunt stea,eu sunt soare,eu sunt luna. Inceputul si sfarsitul,alfa si omega. Calea Adevarul si Viata. Eu sunt cantec cosmic ce vibreaza-n galaxii. Eu sunt eoni si cicluri mii si mii. Eu sunt si esenta-mi e a fi. Tu de vrei ma vei gasi. Te astept sa ne-ntregim,lumina sa o retrezim. Este planul cel divin,cel pentru care tot vin. Omniprezent fiind, sunt in tine si in acelasi timp in tot. Tu pe mine vei afla si inima-ti vei elibera.De capcanele timpului,frigului si ale intunericului,spre aflarea THothului. Astfel tu vei reveni,deveni si nemuri..misiunea-ndeplini,si tot vei desavarsi. Cu iubire infinita si incredere neobosita, SUFLETUL.:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu