joi, 24 februarie 2011

THOTH ATLANTUL


TĂBLIȚA 8

 Cheia Secretului 

Tie , omule, ti-am oferit invatatura mea.
 Tie ti-am oferit Lumina.
 Asculta si primeste-mi ințelepciunea
Adusa din spatiu, 
din planuri de dincoace si de dincolo. 
Om nu sunt caci m-am eliberat de dimensiuni si planuri.
 In fiecare din acestea am alta corp.
 In fiecare, imi schimb forma.
 Acum stiu ca ce e fara forma e tot ce e din forma. 
Mareata e intelepciunea celor Sapte. 
Atotputernici sunt EI,
 Se manifesta prin puterea lor,
 Plini de forta de dincolo de timp si spațiu.
 Asculta aceste cuvinte înțelepte. 
Asculta-le si transforma-le in ale tale.
 Descopera in ele ce e fara forma.
 Misterul nu e decat invatatura ascunsa. 
Cunoaște-o si te vei desăvârși.
 Gaseste intelepciunea adanc îngropata
 Si devino stapanul intunericului si al Luminii.
 Profunde sunt tainele ce te inconjoara, 
Ascunse sunt secretele Celor Bătrâni.
 Cauta printre CHEILE INTELEPCIUNII mele.
 Vei gasi cu siguranta calea.
 Poarta spre putere e tainica, dar cel care se desavarsesete o va primi. 
Privește spre LUMINA! Frate al meu. 
Fii deschis si vei primi. 
Grăbește pasul prin valea întunericului.
 Triumfa asupra locuitorului nopții.
 Indreapta-ti mereu ochii spre PLANUL LUMINII, si vei deveni UNA cu LUMINA.
 Omul e in proces de transformare spre forme care nu sunt din aceasta lume.
 Se dezvolta către timpul fara de forma, un plan din ciclul superior.
Afla ca trebuie sa devii fara de forma inainte de a deveni LUMINA.
 Asculta, omule, vocea mea, care iti povesteste despre caile Luminii,
 Aratandu-ti calea spre desavarsire cand te vei contopi cu Lumina.
 Cauta tainele din centrul Pământului.
 Invata LEGEA care exista, care tine stelele in echilibru
 Prin forta cetii primordiale.
 Cauta flacara VIETII PAMANTULUI. 
Scaldă-te in flacara ei.
 Urmeaza calea pana cand si tu vei deveni o flacăra.
 Spune cuvinte fara sa le rostesti celor care locuiesc dedesubt.
 Intra in templul luminat in albastru si scalda-te in focul vieții.
 Afla, omule, ca esti o fiinta complexa, De pamant si foc.
 Permite-i flacarii tale sa straluce cu putere.
 Fii doar foc.
 Intelepciune e ascunsa in întuneric.
 Cand vei fi luminat de flacara Sufletului,
 Descopera intelepciunea si fii NASCUT DIN LUMINA,
 Un Soare al Luminii fara forma.
 Cauta si mai multa ințelepciune.
 Gaseste-o in inima flăcării.
 Descopera asta doar prin truda iar Lumina se va revarsa in creierul tau. 
Asculta-mi vocea si conformeaza-te.
Rupe Valurile întunericului
Straluce ca o LUMINA pe CALE. 
Povestesc despre Stravechea Atlantida,
 Povestesc despre zilele Regatului Umbrelor,
 Povestesc despre venirea Copiilor umbrelor. 
De foarte departe au fost ei chemati de catre intelepciunea pamantenilor, 
Chemați cu scopul de a castiga mare putere.
 Inainte ca Atlantida sa existe,
 Erau oameni care explorau intunericul, 
Folosind magia neagra pentru a chema fiinte din lumea de sub noi.
 Au sosit astfel ele in acest ciclu.
 Fara nici o alta vibratie, existand nevazute de catre copii pământenilor.
 Puteau exista in forma doar prin sânge.
 Si puteau trai in lume doar prin om.
 In epocile trecute au fost cucerite de catre Maeștri,
 Si conduse dedesubt in locul de unde veniseră.
 Dar cateva au reusit sa ramana, ascunse in spatii si planuri necunoscute omului.
 Au locuit in Atlantida ca umbre, aparand din cand in cand printre oameni.
 Cand sange se oferea veneau sa locuiasca printre oameni. 
Sub forma de oameni au aparut printre noi, dar doar la infatisare erauoameni. 
Cap de sarpe aveau de fapt dar oamenii ii vedeau la fel ca pe oameni.
 S-au insinuat in Consilii, luand forme asemanatoare oamenilor. 
Omorând prin puterea lor Stapanii regatelor,
Preluandu-le infatisarea si domnind peste oameni.
 Doar prin magie pueau fi descoperiți.
 Doar prin sunet li se putea vedea fata.
 Cautat-au ei din Regatul umbrelor
 Sa distruga omul si sa domneasca in locul lui. 
Dar, afla omule, ca Maestrii erau atotputernici in magie, 
In stare sa ridice Valul de pe chipul sarpelui, in stare sa-l trimita lalocul lui. 
Venit-au la om si invatatu-l-au secretul,
 CUVANTUL pe care doar un om ilpoate pronunta. 
Repede apoi au ridicat Valul de pe fata sarpelui si l-au alungat dintre oameni. 
Totuși, ai grija, sarpele traieste inca intr-un loc care se deschide uneori spre lume. 
Nevăzuți merg printre noi în locuri unde ritualurile au fost rostite. 
Pe măsura ce timpul se scurge, din nou vor lua infatisarea omului. 
Chemați pot fi ei de maestrul care stie albul si negrul,
 Doar maestrul alb insa ii poate controla 
Si lega cat sunt sub forma de om.
 Nu cauta regatul umbrelor, caci raul va aparea cu siguranta.
 Caci doar maestrul luminii va trumfa asupra umbrei fricii. 
Afla, fratele meu, ca tema e un mare obstacol. 
Fii maestru al luminii intru toate, si umbra va disparea. 
Asculta si ia aminte la intelepciunea mea, glasul LUMINII e limpede.
 Nu cauta valea umbrei, iar LUMINA va aparea de la sine. 
Asculta, omule, intelepciunea mea profunda.
 Iti vorbesc de invataturi ascunse omului. 
Departe fost-am in calatoria mea prin spatiu-timp, 
Pana la capatul spatiului acestui ciclu. 
Da, am aruncat o privire la PAZITORII Barierei,
 Care il asteptau pe cel ce urma sa treaca de ei 
In acel spatiu unde timpul nu exista,
 Abia I-am simtit pe pazitorii ciclurilor.
 Ei se misca doar in unghiuri. 
Nu sunt eliberati de dimensiunile curbe.
 Ciudati si inspaimantatori sunt PAZITORII Barierei. 
Urmăresc constiinta pana la marginile spațiului.
 Sa nu crezi ca vei scapa intrand in corp,
 Caci ei urmaresc cu repeziciune Sufletul in unghiuri.
 Doar cercul iti va oferi protecție, te va salva din ghearele LOCUITORILOR IN UNGHIURI.
 Odata, intr-un timp apus, m-am apropiat de mareata Bariera, 
Si am vazut pe tarmurile unde timpul nu exista,
 Formele fara de forma ale PAZITORILOR barierei. 
Ascunși dincolo de timp i-am descoperit;
 Iar EI, simtindu-ma de la distanta, s-au ridicat,
 au scos un sunet ca declopot care a putut fi auzit din ciclu in ciclu si s-au deplasat prin spațiu către sufletul meu.
Fugit-am atunci repede din calea lor, inapoi de la capatul de neimaginatal timpului.
 Dar ei m-au urmarit continuu, miscandu-se in unghiuri ciudate necunoscute omului. 
Pe tarmurile gri al capatului TIMPULUI-SPATIU am gasit PAZITORII Barierei, 
Atacând Sufletul care incearca sa treaca dincolo de timp.
 Am fugit in cercuri inapoi in corp. 
Am fugit dar cu repeziciune m-au urmarit si ei. 
Devoratorii m-au urmarit, cautand prin unghiuri sa-mi mistuie Sufletul.
 Afla, omule, ca Sufletul care provoaca Bariera poate fi înrobit
 De catre PAZITORII de dincolo de timp, tinut in robie pana cand acest ciclu se încheie
 Si lasat in urma cand constiinta pleacă.
 Intrat-am in corp. 
Am creat cercuri ce nu au unghiuri,
 Am creat forma care din forma mea a fost creata.
 mi-am transformat corpul intr-un cerc iar urmaritorii s-au pierdut in cercurile timpului.
 Cu toate acestea, cand ies din corp, trebuie sa fiu prudent oricând
 Sa nu ma misc in unghiuri caci altfel sufletul meu poate sa nu mai fie niciodată liber. 
Sa stii ca PAZITORII Barierei se misca doar in unghiuri
 Si niciodata pe curbele spațiului.
 Doar miscandu-te si tu in curbe poti scapa de ei,
 Caci in unghiuri te vor putea urmări.
Omule, ia aminte la ce-ti spun:
 Nu cauta sa deschizi poarta ce da dincolo de timp.
 Putini sunt cei care au reusit sa treaca de Bariera 
Către LUMINA mai mare ce straluce dincolo.
 Caci trebuie sa stii ca de-a pururi locuitorii
 Cauta astfel de Suflete pentru a le înrobi.
 Asculta si ia aminte, omule:
 Cauta sa te misti nu in unghiuri ci in curbe, 
Iar daca, in timp ce esti in afara corpului,
 Auzi un sunet ca un latrat de caine de vânătoare 
Răsunând clar, ca un clopot in fiinta ta,
 fugi inapoi in corp in cercuri.
 Dupa ce ai intrat in forma in care locuiești,
 foloseste crucea si cercul combinându-le.
 Deschide gura si foloseste-ti Vocea. 
Rostește CUVANTUL si vei fi eliberat.
 Doar cel care are LUMINA pe deplin poate spera sa treaca de pazitorii caii.
 Iar apoi trebuie sa se miste in curbe si unghiuri ciudate 
Care sunt formate in directii necunoscute omului.
 Asculta si ia aminte, omule: Nu incerca sa treci de pazitorii caii.
 Mai degraba cauta sa-ti sporesti Lumina si pregateste-te sa-ti continui drumul. 
LUMINA este telul tău suprem, fratele meu. 
Cauta și găsește de-a pururi Lumina pe calea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu