duminică, 10 aprilie 2011

Terapia Zorilor

Sunt o adiere in calea vantului
si prin el eu ma strecor,
printr-un ochisor de nor,
ce m-aseaza-n alt decor.
Printre flori de corcodusi
si parfum de magnolii,
cantec de spiridusi
dansat de fluturii ghidusi.
Ingerii aduna zorii,
cerul isi aseaza roua,
Zanele cheama albine.
Binecuvantand Lumina
iubitul soare se-ntregi,
sfera vie se ivi
si-n ea s-au scaldat ingerii.
Constiinte s-au trezit
in cantecul lor
si pe loc si-au amintit
dansul cel nemuritor.
Universul ne-a vorbit
inimile-au tresarit,
intr-un spirit etern si infinit.
Ochii cand ne-am redeschis
Am vazut menirea toata
si pe loc ne-am vindecat
de orbirea-ntunecata.
Si ne-am reumplut de-ndata
cu lumina din cristale
Duhul Sfant in noi pulseaza,
lumi si planuri proiecteaza
in mintea cea treaza.
Toti suntem una cu tot si in toate,
absoluta unitate,
ca Lumina sa se-arate
si sa spele de pacate
suflete revendicate,
intru tot si intru toate.
Recunoasteri declarate
sunt pe loc transfigurate,
preschimbate-n nestemate-
unitati nedestramate.

Permitem si multumim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu