marți, 1 aprilie 2014

Dezbrăcată

Mă dezbrac de tot ceea ce vreau să fiu,
de tot ce cred despre mine că sunt
și de tot ceea ce par a fi...
ma dezbrac.
Mă dezbrac de toate acestea, până ajung la haina rușinii, a rușinii învățată de la ceilalți ori rușine indusă prin învinovățire sau lipsă de iubire.
Mă dezbrac de rușine și rămân dezbrăcată.
Îmi privesc trupul... dinafară, dinlăuntru,
ma privesc ca pentru prima oară, în sinceră admirație și gratitudine pentru Cel care m-a creat.
Mă privesc și totuși privesc făuritorul și-mi amintesc că m-am născut dezbrăcat și că-s spirit întrupat.

Mă dezbrac și de privirile oamenilor și de hainele lor,
Ma dezbrac și de gânduri, de toate formele lor.

Mă dezbrac și de trecut, de tot ce am crezut că am fost și de tot ce m-a mințit, de tot ce-am vrut.
Ma dezbrac și e plăcut, e doar Acum, în Infinit.
Mă dezbrac de neiertări, de griji, de frici și de frustrări.

Îmi simt corpul ușurat, în haina Păcii îmbrăcat.
Îmi simt trupul înviat, în haina Luminii scăldat.
Îmi simt trupul plutire, în haina Iubirii sfințire.

Îmi este trupul Lumină născută din Iubire
Este Pacea, cea care ma îmbracă și  mă-ncălzește în simțire.
Este viata întru Tatăl, puls născut din Desăvârșire.

Dezbrăcat, probez doar înflorirea și minunea în A FI.
Înnot în culorile Soarelui și în Oceanul Inimii.

Un comentariu:

  1. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere