miercuri, 31 august 2011

Alchimie


Frunzele arse de soare,
Alchimie-n vegetale,
Ganduri dulci, ganduri amare,
Seva vietii prin petale.
Vantul spune o poveste
Iar padurea il asculta,
Printre nori crengile canta
Inspirand lumina.
Fotosinteza gandului meu
cuprinsa in acest decor,
Pulseaza un curcubeu
In codrul nemuritor.
Radacinile adanci,
Scuturi, raze, brate lungi,
În adancuri se cuprind
si rostesc glasul pamantului.
Pasarile il asculta,
Raspandesc in zbor
Povestea ce doar copacii o mai recunosc,
intelesul sensului,
esenta cristalului
din inima pamantului.
Floarea vietii se dezmiarda,
printr-o flacara alba,
de stralucita sclipire,
Adevar, viata, iubire.
in padurea fermecata
Povestea este ascultata..
de zane, de ingeri, de spirite ghiduse,
elementali prin corcoduse,
fiinte dragi, nemuritoare,
ghizi astrali din lumea MAre.
Constiintele-activeaza,
fluturii le lumineaza,
florile polenizeaza,
praf de stele decoreaza,
universul il creaza,
Ingerii in cor danseaza,
bucuria este treaza.
Thoth pe nava a cantat
serpii i-a hipnotizat
si-ntr-un glas primordial,
sursei lor i-a returnat,
intr-un susur de izvor,
sa se spele de trecut.
Spiritul recunoscut,
Codrul lin si cantul mut,
Zanele au petrecut,
Visele in dansul lor,
Adevar nemuritor,
O iubire infinita,
O poveste recitita.



2 comentarii:

  1. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere