joi, 15 ianuarie 2015

Neputința

  Pot lăsa de-o parte, oare,
  Tot ce știu de fiecare,
  Tot ce cred și ce gândesc
  Mintea să mi-o limpezesc?

  Pot iubi fără-ncetare
  Tot ce este, orice stare,
  Tot ce văd și ce primesc,
  Inimi vii să înfloresc?

  Pot păstra mereu credința
  Să-mi anime străduința
  Tot mereu în tot ce sunt
  În universuri, pe Pământ?

  Pot surprinde clipa-n care
  Mintea rea îmi dă târcoale
  Ca s-o-ncercuiesc îndată
  Sus pe cruce cocoțată?

  Pot da drumu`la trecut,
  la tot ce-am preferat și-am vrut,
  La tot ce-a fost și m-a rănit
  Să se-mpace negreșit?

  Pot discerne clar acum
  Ce-i greșit și ce e bun
  În mine și-n afara mea
  Spre a-ți înțelege Legea?

 Nimic nu pot, nimic nu sunt...fără Dumnezeu Preasfânt.
 Nimic nu știu, nimic nu fac ...fără Tatăl nostru drag.
 Nimic nu am, nimic real ... Fără Tatăl Primordial.

 Tu poți totul, eu nimic,
 Tac și tremur, mă fac mic.
 Pot să te iubesc etern,
 Etern acum la infinit?

Un comentariu:

  1. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere